Turvapuhelinpalvelu

Turvapuhelinpalvelu

Hanki turvapuhelin

Kenelle turvapuhelin sopii?

Turvapuhelin

Turvapuhelin lisää turvallisuudentunnetta merkittävästi. Turvapuhelimen avulla asiakas voi hälyttää apua silloin, kun jotain on sattunut kotona tai tuntee olonsa heikentyneen. Turvapuhelinpalveluun sisältyy aina hälytyspainike, joka kulkee ranteessa tai kaulassa käyttäjän mukana.

Lisäpalvelut

Turvapuhelinpalvelu voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaan tarpeita paremmin. Turvapuhelimeen voidaan kytkeä erilaisia lisälaitteita, kuten ovi-, palo-, liesi- ja kaatumis-hälyttimiä tai vaikkapa lääkeannostelijan. Lisälaitteen avulla turvapuhelin tekee tarvittaessa automaattisen hälytyksen hälytyskeskukseen silloinkin, kun asiakas ei itse havaitse tai kykene reagoimaan vaara- tai ongelmatilanteeseen.


Kysy turvapuhelimesta ja lisälaitteista

Voit tilata turvapuhelimen myös numerosta 010 4088 117

  • Tilaa turvakello

  • Otamme sinuun yhteyttä kyselläksemme lisätietoja ja sopiaksemme asennusajan.

Lisätietoja asiakaspalvelusta

010 4088 117(ark. 8–16)

Tule kokeilemaan turvapuhelinta

Turvapuhelin on kokeiltavissa Stellan toimistolla Helsingin Jätkäsaaressa. Saat samalla apua tilanteeseesi parhaiten soveltuvan vaihtoehdon valintaan. Sovi ajasta asiakaspalvelumme kanssa tai kysy lisätietoja puhelimitse.

puh. 010 4088 117
Länsisatamankatu 16
Helsinki

Avoinna ma–pe klo 8-16

Helsingissä voit lisäksi tutustua turvatuotteisiimme Itäkeskuksen apteekissa sekä keskustan (Graniittitalon) että Pajamäen Apteekkimarketeissa.