Hyppää pääsisältöön

Turvapuhelin

Turvaa ja mielenrauhaa läheisellesi ja itsellesi

Turvapuhelimella läheisesi voi hälyttää apua, kun kotona on sattunut jotakin tai hän tuntee olonsa huonoksi. Turvapuhelinpalvelussa yhteyttä otetaan hälytyspainikkeella, joka kulkee mukana läheisesi ranteessa tai kaulassa.

Meiltä myös paikantavat turvakellot!

Lue lisää paikantavista turvakelloista »

Kun läheisesi painaa turvarannekkeen hälytyspainiketta, puheyhteys avautuu Stellan hälytyskeskukseen. Hälytykseen vastaa aina terveysalan kokenut ammattilainen, joka arvioi tilanteen ja lähettää tarvittaessa paikalle apua. Palvelemme vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä.

Turvapuhelinpalvelussa otamme huomioon aina sinun läheisesi tarpeet. Siihen voidaan liittää erilaisia lisälaitteita, kuten ovi-, palo-, liesi- ja kaatumishälytin tai vaikkapa lääkeannostelija. Jos hälytyksen tekeminen on läheisellesi vaikeaa, turvapuhelin tekee lisälaitteidensa avulla automaattisen hälytyksen. Vaikka asiakas ei itse havaitsisikaan vaara- tai ongelmatilannetta, hälytys yhdistyy Stellan päivystäjille.

Turvapuhelin Stella

Turvapuhelinpalvelu

49,50 € / kk

+ asennus 35 €

Ikäihmisille, jotka haluavat turvaa kodin sisällä liikkumiseen.

Lue lisää usein kysytyistä kysymyksistämme.

Ota turvapuhelin käyttöön soittamalla meille numeroon 020 768 9788 tai täyttämällä lomake

Neuvomme sinua, miten saat palvelun käyttöön läheisesi kotikunnassa

Mietimme kanssasi, millainen kokonaisuus sopii parhaiten läheisellesi

Stella Turvapuhelin yleistä

Yleistä turvapuhelimesta

  • Turvapuhelin koostuu kahdesta osasta, kiinteästä yksiköstä ja käyttäjän mukana kulkevasta hälytyspainikkeesta. Puhelinuhelin toimii kodin sisätiloissa.
  • Hälytyspäivystys toimii 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.
  • Turvapuhelimen hälytyspainike on roiskevesitiivis. Sen kanssa voi käydä suihkussa. 
  • Painike ei kestä pitkäkestoista upotusta veteen tai saunaa.
  • Tehkää koehälytys vähintään kolmen kuukauden välein. Koesoitto tapahtuu normaalin hälytyksen tavoin.
  • Koehälytyksen tarkoituksena on testata, että turvapuhelin toimii moitteettomasti.
Turvapuhelin arjessa ja sen käyttö

Turvapuhelimen käyttö

  1. Kun tarvitsette apua, painakaa reilusti (1-2 sek) hälytinpainikkeen nappia.
  2. Odottakaa kunnes hälytys on yhdistynyt Stellan hälytyskeskukseen ja päivystäjä vastaa. Puheyhteys avautuu automaattisesti.
  3. Kertokaa rauhallisesti päivystäjälle, että miksi hälytätte ja mitä on tapahtunut. Vastatkaa rauhallisesti päivystäjän esittämiin kysymyksiin.
  4. Odottakaa rauhallisesti avun saapumista. Päivystäjä huolehtii siitä, että auttaja saapuu luoksenne, kun tarvitsette apua.
  5. Jos turvapuhelin hälyttää vahingossa, kertokaa päivystäjälle,että kyseessä on vahinkohälytys eikä teillä ole mitään hätää.

Ota yhteyttä

Haluan ensimmäisten joukossa Stellan parhaat tarjoukset ja ajankohtaiset vinkit sujuvampaan arkeen
Voit halutessasi koska tahansa peruuttaa tilauksen uutiskirjeen linkistä tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluummeLisätietoa: Stella Kotipalvelut Oy:n asiakasrekisteri ja suoramarkkinointirekisteri.
Kerro lyhyesti, millaiseen käyttöön laite tulee.

Tule kokeilemaan turvapuhelinta

Kerromme sinulle lisää palvelusta, soita meille numeroon 020 768 9788. Turvapuhelimen käyttöohje ja esite löytyy täältä.

Voit myös tulla tutustumaan turvapuhelimeen Stellan toimistolle Helsingin Jätkäsaareen. Sovi aika asiakaspalvelustamme numerosta:

puh. 020 768 9788
Länsisatamankatu 16,
00180 Helsinki,
Avoinna ma–pe klo 8-16

Helsingissä voit lisäksi tutustua turvatuotteisiimme Itäkeskuksen apteekissa sekä keskustan (Graniittitalon) että Pajamäen Apteekkimarketeissa.